Skip to content Skip to footer

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

1. Identiteta podjetja

  • Naziv podjetja: EVING, Eva Veber s.p.
  • Blagovna znamka: Interstellar Stories
  • Dejavnost podjetja: spletna prodaja in storitve grafičnega oblikovanja, izdelava spletnih strani in fotografija.
  • Sedež podjetja: Gubčeva cesta 4a, 8210 Trebnje
  • Davčna številka: 30318505
  • Matična številka: 6593291000
  • Kontaktni podatki: info@eving-oblikovanje.si, www.eving-oblikovanje.si

2. Uporaba intelektualne lastnine

Motivacijski posterji, priročniki, tabele in drugi unikatni izdelki, ki so lastno delo podjetja EVING, Eva Veber s.p., so zaščiteni kot intelektualna lastnina podjetja. Kakršnakoli uporaba teh del brez dovoljenja podjetja je prepovedana. Izdelki, kupljeni pri zunanjih dobaviteljih, niso avtorsko zaščiteni s strani podjetja.

3. Postopek nakupa

  • Kupec v spletni trgovini izbere izdelek in ga doda v košarico.
  • S klikom na gumb “Oddaj naročilo” kupec odda naročilo in se strinja s plačilnimi pogoji ter vsemi ostalimi določbami teh splošnih pogojev.
  • Po oddaji naročila kupec prejme potrditveno sporočilo na elektronski naslov. V primeru, da potrditveno sporočilo ni prejeto, se mora kupec obrniti na ponudnika preko kontaktnih podatkov.

4. Cene in plačila

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene, ki so veljavne v trenutku oddaje naročila, so zavezujoče tako za ponudnika kot za kupca.

Možnosti plačila:

  • Plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
  • Plačilo s plačilno kartico
  • Plačilo preko PayPal-a

Plačilo mora biti izvedeno v celoti pred odpremo blaga, razen če je dogovorjeno drugače.

5. Dostava

Izdelki, naročeni v spletni trgovini EVING, bodo dostavljeni preko pogodbenih partnerjev (Pošta Slovenije ali drugi dostavljalci). Stroški dostave so jasno navedeni med procesom nakupa in so odvisni od teže paketa in kraja dostave.

Rok dostave je praviloma od 2 do 5 delovnih dni od dneva prejema plačila. Pri izdelkih, ki so na voljo po naročilu, je rok dostave daljši in lahko traja 1–2 tedna, odvisno od razpoložljivosti dobaviteljev. Kupci bodo o podaljšanem roku dostave obveščeni ob nakupu.

Ko so izdelki predani pogodbenemu dostavljalcu, ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude, izgube ali poškodbe med dostavo. Vse pritožbe v zvezi z dostavo se rešujejo v sodelovanju z dostavno službo.

6. Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika na info@eving-oblikovanje.si in vrniti izdelek na naslov podjetja, in sicer v roku 14 dni po poslanem obvestilu.

Vračilo se prizna le za neuporabljene in nepoškodovane izdelke v originalni embalaži. Stroške vračila nosi kupec, razen če je dogovorjeno drugače. Vračilo plačila bo izvedeno v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Izdelki, ki so narejeni po naročilu ali prilagojeni željam kupca, niso predmet vračila ali odstopa od pogodbe, razen v primeru stvarne napake. Pri takšnih izdelkih je pred dobavo možen le popravljen rok dobave.

7. Reklamacije in garancija

V primeru reklamacij zaradi stvarnih napak ali poškodovanih izdelkov mora kupec obvestiti ponudnika v roku 8 dni od prejema blaga. Kupec je dolžan pregledati prejeto blago ob prejemu in o morebitnih stvarnih napakah ali poškodbah obvestiti ponudnika najkasneje v roku 8 dni od prejema blaga. Kasnejših reklamacij, povezanih s poškodbami izdelka, ki so nastale po prejemu blaga, ne upoštevamo.

Ponudnik bo poskrbel za zamenjavo izdelka ali vračilo denarja, če bo ugotovljeno, da reklamacija ustreza pogojem za vračilo.

Garancijski pogoji so navedeni pri posameznih izdelkih, kjer je to relevantno. Reklamacije, povezane s fizičnimi poškodbami, nepravilnim ravnanjem ali obrabo, ne bodo upoštevane.

8. Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki so bile prisotne ob dostavi izdelka, in so se pojavile v roku 6 mesecev od dostave izdelka. Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno dogovorjene ali predpisane,
  • prodajalec je izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Kupec mora napako sporočiti prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja napake.

9. Varstvo osebnih podatkov in piškotki

Podjetje EVING, Eva Veber s.p., se zavezuje, da bo varovalo osebne podatke svojih kupcev v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR). Zbrani podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročil in komunikacijo s kupcem ter ne bodo posredovani tretjim osebam brez soglasja kupca.

Naša spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in analizo spletnega prometa. Več o piškotkih in o načinu njihove uporabe si lahko preberete v naši Politiki piškotkov.

Kupci lahko kadarkoli zahtevajo izbris svojih osebnih podatkov iz naše baze, tako da pošljejo zahtevo na info@eving-oblikovanje.si.

10. Odgovornost

Ponudnik si prizadeva zagotoviti točne in ažurne podatke v spletni trgovini. V primeru napak v opisih ali cenah izdelkov si ponudnik pridržuje pravico do spremembe brez predhodnega obvestila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne posledice napačnih podatkov ali neizvedenih naročil zaradi tehničnih težav.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake ali zamude, ki jih povzročijo dostavne službe po predaji paketa.

11. Pritožbe in reševanje sporov

V primeru pritožb ali reklamacij se kupec lahko obrne na ponudnika preko kontaktnih podatkov na spletni strani. Ponudnik se bo na pritožbo odzval v roku 8 dni in si prizadeval najti ustrezno rešitev.

V skladu z zakonodajo ponudnik ne priznava nobenega izvajalca ARS kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, razen v primerih, ko je to izrecno predpisano z zakonom. Kupec lahko sproži postopek za reševanje sporov na platformi Evropske komisije za spletno reševanje sporov (SRPS) na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

V primeru nerešenega spora je pristojno sodišče v Novem mestu.

12. Spremembe splošnih pogojev

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene na spletni strani.

Na vrh strani