V digitalnem svetu, kjer je konkurenca le klik stran, je vaša spletna stran več kot le vizitka. Je prva točka stika z vašimi potencialnimi strankami, ogledalo vaše blagovne znamke in most med vami in digitalno skupnostjo. Vprašanje je: ali vaš most zdrži težo sodobnih pričakovanj?
Ljudje smo po naravi vizualna bitja. Na podlagi tega, kar vidimo, hitro sklepamo o kakovosti in zanesljivosti. Vaša spletna stran je prva stvar, ki jo potencialne stranke vidijo, ko vas iščejo na spletu. Ali želite, da na podlagi zastarele spletne strani sklepajo o kakovosti vaših storitev ali izdelkov?
Zakaj prenova spletne strani ni le estetska, ampak poslovna odločitev?
Morda se sprašujete: “Zakaj bi sploh potrebovali prenovo spletne strani, če jo pa že imamo?” Razumem vaše pomisleke, vendar pa je potrebno razumeti, da se digitalni svet nenehno spreminja. Tisto, kar je bilo aktualno in učinkovito pred nekaj leti, danes morda ni več.
Prvi vtis: Ko obiskovalci pridejo na vašo spletno stran, si v manj kot sekundi ustvarijo mnenje o vašem podjetju. Zastarela spletna stran lahko sporoča, da vaše podjetje ne sledi trendom ali ne vlaga v kakovost. Vprašajte se: ali želite, da vaša prva interakcija s potencialno stranko temelji na zastarelem vtisu?
Mobilna optimizacija: Večina obiskovalcev danes dostopa do spletnih strani preko mobilnih naprav. Če vaša spletna stran ni prilagojena za te naprave, izgubljate velik del občinstva.
SEO in vidljivost na Googlu: Sodobne tehnike SEO se nenehno spreminjajo. Zastarela spletna stran pogosto ne upošteva teh najnovejših praks. To pomeni, da vaše podjetje izgublja dragoceno vidljivost v iskalnikih. In če vas potencialne stranke ne najdejo, kako bodo poslovale z vami?
Kaj lahko pridobite s prenovo spletne strani?
Povečane konverzije: S sodobno in uporabniku prijazno spletno stranjo lahko povečate svoje konverzije. Na primer, jasen in privlačen poziv k dejanju (CTA) lahko obiskovalca spodbudi k nakupu. Enostavna in intuitivna navigacija lahko obiskovalcu olajša iskanje želenih informacij ali izdelkov.
Izboljšana uporabniška izkušnja: Sodobna spletna stran je prilagojena potrebam uporabnikov. Hitro nalaganje, preglednost, prilagodljivost za mobilne naprave – vse to pripomore k boljši uporabniški izkušnji, kar povečuje verjetnost, da obiskovalec postane stranka.
Povečana kredibilnost: Sodobna, profesionalna spletna stran lahko poveča vašo kredibilnost v očeh potencialnih strank. Pokaže, da ste resni glede svojega posla in da ste pripravljeni vlagati v najboljše možne rešitve.
Ali vaša trenutna spletna stran ne daje dobrih rezultatov? Preberite, kako vam lahko pomagamo.
Ko obiskovalci pridejo na vašo spletno stran, je to prvi znak, da so zainteresirani za vaš izdelek ali storitev. Vendar pa visoka stopnja odbijanja obiskovalcev pomeni, da nekaj ni prav. Morda se počutijo izgubljene ali pa ne najdejo tistega, kar iščejo. Naša naloga je, da obiskovalcem ponudimo jasno in intuitivno uporabniško izkušnjo, ki jih bo prepričala, da ostanejo in izvedejo želeno dejanje.
Načrtovanje prve strani / vstopne strani
Prvi vtis je ključnega pomena. Vaša vstopna stran je obraz vašega podjetja na spletu. Morala bi biti jasna, prepričljiva in usmerjena k obiskovalcu. Ko obiskovalci pristanejo na vaši domači strani, morajo takoj vedeti, kaj ponujate in zakaj je to pomembno zanje. Z jasnim in prepričljivim oblikovanjem jim pomagamo razumeti, kako lahko vaš izdelek ali storitev izboljša njihovo življenje ali reši njihov problem.
Predstavljajte si svojo spletno stran kot izložbo v nakupovalnem centru. Če je izložba zastarela, neprivlačna ali zmedena, bodo ljudje verjetno šli mimo. Enako velja za spletno stran.
Kaj je cilj obiska vaše spletne strani?
Vsaka spletna stran ima določen cilj, naj bo to prodaja izdelka, prijava na e-novice ali rezervacija storitve. Z jasno določenimi prioritetami lahko obiskovalcem pomagamo osredotočiti se na tisto, kar je za njih najpomembnejše. To ne samo poveča možnosti za pretvorbo, ampak tudi izboljša uporabniško izkušnjo.
Mnenja strank
Ljudje radi sledijo množici. Če vidijo, da so drugi zadovoljni z vašim izdelkom ali storitvijo, bodo bolj verjetno zaupali vaši blagovni znamki. Z vključitvijo ocen, mnenj in pričevanj na vašo spletno stran lahko povečate zaupanje obiskovalcev in jih spodbudite k dejanju.
Optimizacija CTA (pozivi k dejanju)
CTA ali ‘poziv k dejanju’ je kot prodajalec, ki stranki v trgovini svetuje, kaj naj kupi. Če je ta prodajalec prepričljiv in prijazen, je večja verjetnost, da bo stranka opravila nakup. Na vaši spletni strani je CTA tisti, ki obiskovalca usmerja k dejanju – naj bo to nakup, prijava na e-novice ali klic.
Pozivi k dejanju so ključni elementi vsake spletne strani. So kot svetilniki, ki obiskovalcem pokažejo pot. Z jasno in privlačno oblikovanimi CTA gumbi lahko obiskovalcem pomagamo razumeti, kaj se od njih pričakuje, in jih spodbudimo k dejanju.
Nenehno posodabljanje in izboljševanje
Digitalni svet se nenehno spreminja. Z rednim testiranjem in prilagajanjem vaše spletne strani se lahko prilagodite spremembam in zagotovite, da je vaša spletna stran vedno na vrhuncu svojih zmogljivosti. Pri izdelavi spletnih strani vam pri Eving ponujamo tudi pakete vzdrževanja, s katerimi vam nudimo stalno podporo, tehnične posodobitve in izboljšave glede na najnovejše trende in tehnologije.
Želite ponudbo za prenovo spletne strani?
Čeprav že imate vzpostavljeno spletno stran, vam priporočamo temeljito prenovo. Seveda se lahko uporabijo materiali in vsebine iz prejšnje spletne strani, vendar je za optimizacijo sistema in osvežitev podobe strani priporočljivo temeljito posodobiti. S tem pristopom se lahko zagotovi, da bo vaša spletna stran v skladu z najnovejšimi trendi in tehnologijami, kar bo pripomoglo k boljši uporabniški izkušnji.
Kako poteka postopek izdelave spletne strani pri Eving?
Pošljemo vam kratek vprašalnik, s pomočjo katerega pridobimo boljše razumevanje vašega podjetja, vaših želj in vizije. Tu se seznanimo tudi z vašimi prednostmi, v čem se razlikujete od konkurence, kaj vas naredi unikatne in kaj bi izpostavili pri predstavitvi vašega podjetja.
V digitalni dobi je vaša spletna prisotnost ključnega pomena. Z majhnimi spremembami lahko dosežete velike rezultate. Pomagamo vam lahko, da to vizijo uresničite.
Prenova celotne grafične podobe
Ko razmišljate o prenovi spletne strani, je to idealen trenutek, da razmislite tudi o celostni podobi vašega podjetja. Vaša spletna stran je le del vaše digitalne prisotnosti, in če je vaš logotip ali celostna grafična podoba zastarela, ne bo v popolni harmoniji s svežo in moderno spletno stranjo. Prenova logotipa in brandinga lahko vašemu podjetju prinese svež zagon, poveča prepoznavnost in zaupanje strank ter izboljša vašo celotno tržno pozicijo.